Syke

En minä sinua pelkää,

Enkä sitä, mitä sinä minulle olet

Vaan sitä, mitä minusta tulee sinun kanssasi

Mitä sinä minulle teet,

Mitä sinä minulle olet

Minä muutun koko ajan

Sinua varten ja sinua vastaan

Mitä sitten?

Kun kahtia revittynä makaan taas alasti päälläsi

Sydämesi syke korvaani vasten

Aukinaisen parvekkeen oven takaa tulee raitista ilmaa

Ja autojen äänet kuuluu täältä poispäin

— rakkaani, rakas.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s